Lightspeed-klanten etaleren zich in pop-up store

Leuke actie van het Lightspeed hoofdkantoor:

In een van de Amsterdamse 9 Straatjes opent Lightspeed binnenkort een pop-up store. Jogha Luxury Sportswear presenteert zich daar fysiek aan het winkelend publiek. Lightspeed wil meer klanten de kans bieden zich te etaleren in een tijdelijke winkel. Initiatiefneemster Sjeel Koster: ‘We zullen steeds kijken welke webwinkel op die plek goed zou passen. Jogha sluit bijvoorbeeld goed aan bij de boetieksfeer in de 9 Straatjes.’ Jogha, opgezet door Aranka van der Voorden, opent de deuren aan de Huidenstraat op 25 april.

De huur van de tijdelijke winkel in hartje Amsterdam wordt volledig gesponsord door Lightspeed in samenwerking met o.a. iZettle , die de pintransacties mogelijk maakt.

Lightspeed pop-up presents…

Ook andere e-commerce klanten kunnen hun fysieke geluk beproeven via ‘Lightspeed pop-up presents…’. Lightspeed wil het concept daarmee een vervolg geven, op andere locaties binnen en mogelijk ook buiten de hoofdstad. Op het e-commerce platform van Lightspeed, waaraan SEOshop eind vorig jaar werd verkocht, hebben ruim achtduizend ondernemers hun webshop draaien, 30 procent daarvan beschikt ook over een of meerdere fysieke winkels.

Bij Lightspeed komen alle verkooppunten samen. Online en offline. Zo is het Canadese bedrijf groot geworden met Lightspeed POS, een geavanceerd kassasysteem dat onder andere is voorzien van koppelingen met voorraden en klantdata.

Wilt u meer weten over Lightspeed Retail, neem dan contact met ons op.

 

bron: Twinkle